______

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

To τζίντζερ ανακουφίζει από τις ναυτίες;

Είμαι 2 μηνών έγκυος και ταλαιπωρούμαι με ναυτίες. Μια φίλη μου μου σύστησε να πίνω ένα αφέψημα με τζίντζερ. Το δοκίμασα και πραγματικά με ανακουφίζει. Επειδή όμως έχω διαβάσει ότι οι ουσίες του είναι πολύ δραστικές μπορεί να με επηρεάσει και να μου προκαλέσει κάποιο πρόβλημα;
Η κατανάλωση πιπερόρριζας (τζίντζερ) είναι αποδεδειγμένο σε μελέτες ότι ανακουφίζει από το αίσθημα της ναυτίας που βιώνουν οι περισσότερες έγκυες ιδιαίτερα στο πρώτο τρίμηνο, και είναι ένα όπλο στη φαρέτρα σας για τη μάχη ενάντια στο πολύ ενοχλητικό αυτό σύμπτωμα. Μπορείτε άφοβα να το καταναλώνετε σε διάφορες μορφές. Ως αφέψημα, μέσα στο φαγητό ως καρύκευμα, στα γλυκά σας, ως εκχύλισμα για ποτό, ακόμα και ως οσμή. Μάλιστα πολλές διεθνείς επιστημονικές οργανώσεις το συνιστούν για τη ναυτία. Εκτός όμως από το τζίντζερ θα πρέπει να γνωρίζετε ότι παρόμοιες ιδιότητες έχει και το λεμόνι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ σχολιάζεις εσύ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...