______

Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Η Γωγώ Μαστροκώστα ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ: "Μετά από εφτά χρόνια με τον άντρα μου αισθάνομαι..."!!!

Για τον σύζυγο της Τραϊανό Δέλλα, το ενδεχόμενο ν' αποκτήσουν και δεύτερο παιδάκι, την απιστία αλλά και το πώς να κρατήσεις έναν γάμο «ζωντανό», μίλησε η Γωγώ Μαστροκώστα, δίνοντας παράλληλα συμβουλές στις γυναίκες, για το πώς θα κρατήσουν το γάμο τους «ζωντανό».
  • Για το ενδεχόμενο να γίνει ξανά μανούλα:
«Δεν το έχω συζητήσει με το γιατρό μου, αλλά είμαστε σε καλό δρόμο ώστε να μου δώσει το πράσινο φως. Δεν αρκεί μόνο αυτό όμως, γιατί όταν έχεις περάσει κάποια περιπέτεια και ο οργανισμός σου έχει βαλθεί από φάρμακα, έχεις κι άλλες συνέπειες! Θέλω να δώσω παιδιά στον άντρα μου. Μακάρι... θα δούμε! Σαφώς και θέλει κι αυτός».
  • Για το πόσο ερωτευμένη είναι μαζί του:
«Είμαστε πάνω από εφτά χρόνια μαζί με τον άντρα μου. Μετά από εφτά χρόνια αισθάνομαι το ίδιο ερωτευμένη με τον άνδρα μου. Την ίδια καψούρα. Τον βλέπω και νιώθω κάποιες στιγμές ότι είναι όπως τον πρωτογνώρισα. Έχω το ίδιο σκίρτημα!»
  • Για το πώς μπορεί να κρατήσει μια γυναίκα ένα γάμο ζωντανό:
«Η γυναίκα είναι αυτή που κρατά και διαλύει ένα σπίτι. Η υπερβολική ανεξαρτησία των γυναικών φταίει για τα πολλά διαζύγια. Το πιο εύκολο είναι να χωρίσεις. Η μαγκιά είναι να κρατήσεις τη σχέση σου. Η εμφάνιση είναι το τελευταίο κομμάτι που μπορεί να κρατήσει μια σχέση δυνατή. Πρέπει να νιώσει ο άνδρας ότι τον νοιάζεσαι, τον περιποιείσαι, τον σέβεσαι!»
  • Για το πώς αντιδρούσε αν μάθαινε ότι ο Τραϊανός Δέλλας την είχε απατήσει:
«Όταν ήμουν πιο μικρή σε αυτό το θέμα ήμουν απόλυτη και τρελή, σε βαθμό παράνοιας και ταχυπαλμίας. Μεγαλώνοντας έχω ηρεμήσει, αλλά δεν μου έχει δώσει το δικαίωμα και ο άντρας μου. Γι΄αυτό ίσως έχω ηρεμήσει».
star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ σχολιάζεις εσύ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...