Όπως αναφέρει η zougla.gr, φέτος τον Ιανουάριο, δημοσκόπηση της εταιρείας VPRC έδειξε ότι το 39% των Ελλήνων προτιμά το διαδίκτυο, ενώ το 32% επιλέγει την τηλεόραση για την ενημέρωσή του, ενώ μελέτη της Eurostat αποκάλυψε ότι το 59% των Ελλήνων χρησιμοποιεί ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, ενώ το 10% γράφει και επιμελείται ή διαβάζει ιστολόγια (blogs).
Μια νέα έρευνα της αμερικανικής Rasmussen Reports, αποκαλύπτει ότι και στις ΗΠΑ τα τηλεοπτικά ενημερωτικά δίκτυα και ο έντυπος Τύπος συνεχίζουν να υποχωρούν από τον ρόλο τους ως βασικές πηγές ενημέρωσης του κοινού.
Την ίδια ώρα το ίντερνετ και τα εξειδικευμένα sites κερδίζουν συνεχώς έδαφος και τις προτιμήσεις του κοινού.
Σύμφωνα με την έρευνα, με βάση τα στοιχεία του Ιανουαρίου του 2013 οι Αμερικανοί δηλώνουν πως ενημερώνονται από την τηλεόραση (τα κανάλια εθνικής ή τοπικής εμβέλειας) σε ποσοστό 24% και από το διαδίκτυο σε ποσοστό 25%.
Απογοητευτική παράλληλα είναι η μέτρηση για τα έντυπα Μέσα και το ραδιόφωνο. Στην έρευνα μόλις 10% των ερωτηθέντων απάντησε πως προτιμά να ενημερώνεται από εφημερίδες και 7% από το ραδιόφωνο.
Την ίδια στιγμή μόλις το 6% των ερωτηθέντων κρίνει συνολικά τα «παραδοσιακά» media ως «πολύ αξιόπιστα». Ένα ποσοστό της τάξης του 50% τα κρίνει ως «κατά περίπτωση αξιόπιστα», το 30% ως «μάλλον αναξιόπιστα» και το 12% ως «εντελώς αναξιόπιστα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εδώ σχολιάζεις εσύ!