______

Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

Tsu.co ή Tsū – Κόλπα για μεγαλύτερα κέρδη

Οι περισσότεροι που έχετε γραφτεί δεν είστε ιδιαίτερα ενεργοί και δεν σας αδικώ. Αν δεν κινηθείς σωστά τα κέρδη είναι ελάχιστα (0,01$ – 0,05$ την ημέρα) πράγμα που απογοητεύει αλλά μπορεί να λυθεί πολύ εύκολα.

Έκανα πολλές δοκιμές εδώ και δύο περίπου μήνες και τις τελευταίες μέρες βρήκα το κόλπο για να βγάζω τουλάχιστον $1 την ημέρα και να το αυξάνω σιγά σιγά.
Πριν αποκαλύψω το «μεγάλο μυστικό» πρέπει να σας πω πως το Tsu.co ή Tsū δεν  πρέπει να το δείτε σαν αρπαχτή αλλά σαν μια επένδυση χωρίς κόστος που θα σας δίνει όλο και περισσότερα καθώς ο καιρός περνάει.

Λοιπόν, το μεγάλο κόλπο είναι οι άνθρωποι που ακολουθείς ή κάνεις φίλους και οι χώρες απο τις οποίες αυτοί προέρχονται. Δυστυχώς επειδή προς το παρόν δεν υπάρχει αναζητηση μέσω χώρας και πολλές φορές τα ονόματα ή οι δημοσιεύσεις δε δείχνουν και πολλά για τη χώρα καταγωγής κάποιου έπρεπε να σκεφτούμε δημιουργικά.

Ο στόχος ήταν να βρούμε μια χώρα για την οποία πληρώνουν καλά οι διαφημιζόμενοι και με ενεργούς χρήστες των οποίων τα ονόματα ή οι δημοσιεύσεις να δείχνουν την καταγωγή.

Έτσι πριν μερικές ημέρες που η Ιαπωνία μπήκε στο Tsu.co ή Tsū και είδα πως οι περισσότεροι Ιάπωνες ποστάρουν στη γλώσσα τους άρχισα να κάνω τα παρακάτω:
1. Έκανα follow και friend περίπου 15-20 Ιάπωνες για να έχω μια βάση. Διάλεξα χρήστες που είχαν μπόλικους friends και followers.
2. Κάθε φορά που αυτοί ανέβαζαν κάτι έκανα like και που και που κανένα comment και share.
3. Κάθε φορά που έβρισκα post Ιάπωνα με περισσότερα απο 10 likes έκανα σε όλους όσους το είχαν κάνει like αίτημα φιλίας ή τους ακολουθούσα.
4. Αν έβρισκα κάποια καλή φωτογραφία την πόσταρα αλλιώς έκανα share όσα posts μου άρεσαν απο άλλους. (μπορείς μέχρι και 8 shares την ημέρα).

Κάνωντας λοιπόν τα παραπάνω κατάφερα να μαζέψω πολλούς φίλους και followers απο Ιαπωνία, κατάφερα να μου στέλουν μόνοι τους friend requests ή να με ακολουθούν έτσι είχα περισσότερα μάτια για να βλέπουν τις αναρτήσεις μου και απο καλύτερη διαφημιστικά χώρα οπότε ανέβασα 20 φορές τα κέρδη μου.

Αν υπολογίσουμε πως έχω μόνο 1150 φίλους κι έχω περιθώριο για 5000 και μόνο 600 followers νομίζω πως μπορώ να κερδίσω ακόμα περισσότερα κι εσείς το ίδιο.

Κάνετε εγγραφή στο Tsu.co ή Tsū, δείτε τους Ιάπωνες φίλους μου, κάντε μερικούς friend ή follow και ακολουθήστε τα παραπάνω βήματα.

Σε μερικές μέρες θα βγάλω κι άλλο ένα άρθρο σχετικά με το Tsu.co ή Tsū γιατί έχω ανακαλύψει πολλά ενδιαφέροντα πράγματα.

Καλό ΣΚ σε όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ σχολιάζεις εσύ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...