______

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

"Μη φοβάστε την τελειότητα. Δεν θα την πετύχετε ποτέ"! Αυτές είναι οι καλύτερες ατάκες του Σαλβαντόρ Νταλί...!

Μη φοβάστε την τελειότητα. Δεν θα την πετύχετε ποτέ.
Το μόνο άσχημο με τη σημερινή νεολαία είναι ότι δεν ανήκουμε πλέον σ’ αυτήν.
Το θερμόμετρο της επιτυχίας είναι ο φθόνος των ανίκανων.
Κάθε πρωί, μόλις ξυπνάω έχω μια εμπειρία υπέρτατης ευχαρίστησης, όταν συνειδητοποιώ ότι είμαι ο Σαλβαντόρ Νταλί.
Ευφυΐα χωρίς φιλοδοξία είναι πουλί χωρίς φτερά.
Τόσο λίγα απ’ αυτά που θα μπορούσαν να συμβούν συμβαίνουν…
Η μόνη μου διαφορά με έναν τρελό είναι ότι εγώ δεν είμαι τρελός.
Αυτοί που δεν θέλουν να μιμηθούν τίποτε, δεν παράγουν τίποτε.
Κάθε συμμετοχή σημαίνει τη γέννηση μιας ανάμνησης.
Στα έξι μου ήθελα να γίνω μάγειρας. Στα εφτά μου, Ναπολέων Και η φιλοδοξία μου μεγαλώνει συνεχώς από τότε.
Πού είναι το ρολόι μου;
Η Ρωσική επανάσταση είναι η Γαλλική επανάσταση που έφτασε με καθυστέρηση, λόγω του κρύου.
Η τέλεια γυναίκα είναι αλαζονική αλλά όχι υπερβολικά ωραία. Πρέπει να είναι σκλάβα των ρούχων της και των κοσμημάτων της
Το μόνο πράγμα που δεν χορταίνει ο κόσμος είναι οι υπερβολές.
Είναι μέρες που νομίζω ότι θα πεθάνω από υπερβολική δόση αυτοϊκανοποίησης.
Αυτή η μεγαλειώδης τραγωδία που ονομάζουμε μοντέρνα τέχνη…
Η ζωγραφική είναι ένα απειροελάχιστο κομμάτι της προσωπικότητάς μου.
Ένα βράδυ κάθισα την ασχήμια στα γόνατά μου. Και σχεδόν αμέσως την βαρέθηκα.
Οι πόλεμοι δεν έβλαψαν ποτέ κανέναν εκτός από αυτούς που σκοτώνονται.
Δόξα τω Θεώ, είμαι άθεος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ σχολιάζεις εσύ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...