Για την κατασκευή της, η Microsoft συνδύασε ένα πάνελ οθόνης LCD μαζί με ειδικούς αισθητήρες και έναν ρομποτικό βραχίονα.
Ελέγχοντας την πίεση που ασκείται στην οθόνη από τα δάχτυλα του χρήστη, η οθόνη μπορεί να προσομοιώσει το βάρος και το σχήμα των αντικειμένων που προβάλλονται σε αυτή.
«Καθώς το δάχτυλό πιέζει την οθόνη αφής και οι αισθήσεις “μπλέκονται” με τη στερεοσκοπική όραση, αν κάνουμε τη σύγκλιση σωστά και ενημερώνοντας την όραση συνεχώς ώστε να ανταποκρίνεται στην αίσθηση βάθους του δαχτύλου σας, αυτό αρκεί για τον εγκέφαλό σας ώστε να αποδεχτεί τον εικονικό κόσμο όπως και τον πραγματικό», εξήγησε ο ερευνητής Michael Pahud.
Σύμφωνα με τη Microsoft, η οθόνη μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ιατρικούς σκοπούς, ενώ θα μπορούσε να αξιοποιηθεί και για μελλοντικά βιντεοπαιχνίδια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εδώ σχολιάζεις εσύ!