______

Τετάρτη, 6 Ιουλίου 2016

Πότε επιτέλους θα μάθουν οι αυτοκινητάδες ότι η μηχανή «κόβει» στις στροφές;

Το φαινόμενο είναι συχνό και πολύ επικίνδυνο. Συμβαίνει σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, εθνικές και επαρχιακές οδούς και σίγουρα οι περισσότεροι μηχανόβιοι, έχουν δει τους καθρέφτες τους καθρέφτες τους να γεμίζουν από τη μούρη του αυτοκινήτου που ακολουθεί, σε τόσο κοντινή απόσταση, που το παραμικρό γλίστρημα μπορεί να αποβεί μοιραίο. Το φαινόμενο παρατηρείται παντού, στις ευθείες αλλά και στις στροφές, αλλά ειδικά στις στροφές είναι πολύ πιο επικίνδυνο!
Είναι πολλοί δυστυχώς οι αδαείς οδηγοί αυτοκινήτων που δεν έχουν ιδέα ότι η κάθε μηχανή αναγκαστικά κόβει ταχύτητα στις στροφές, περισσότερο από το αυτοκίνητο. Είναι κάτι βέβαια που είναι λογικό, αφού η μηχανή κινείται σε δύο ρόδες, ενώ το αυτοκίνητο σε τέσσερις.
Έτσι λοιπόν φροντίζουν να «κολλάνε» επικίνδυνα πάνω στη μηχανή θεωρώντας προφανώς ότι πρέπει να εξαφανιστεί ή να πάει αμέσως στα δεξιά του δρόμου για να περάσουν.
Προφανώς μείωση της ταχύτητας, τους ενοχλεί αφάνταστα και δεν μπορούν να σταματήσουν το «θηρίο» τους ενώ πολλές φορές εκνευρίζονται κιόλας.
Πολλοί οδηγοί αυτοκινήτων, αγνοούν ότι η ο μηχανόβιος εκτός από τη μείωση της ταχύτητας στις στροφές, θα πρέπει να πλαγιάσει, ενώ θα πρέπει να ακολουθήσει την πιο κλειστή γραμμή στη λωρίδα που κινείται φυσικά.
Ειδικά στις εξόδους των αυτοκινητοδρόμων εκεί είναι που γίνεται το πιο επικίνδυνο, εκεί που υπάρχει μια λωρίδα κυκλοφορίας. Αν ο μηχανόβιος μάλιστα τολμήσει να ακολουθήσει τη κλειστή γραμμή, τότε οι αδαείς και επικίνδυνοι οδηγοί αυτοκινήτων προσπερνάνε από αριστερά, περνώντας ξυστά από τη μηχανή, τόσο που ένα άνοιγμα, αν για παράδειγμα δεν έχει υπολογιστεί καλά η ταχύτητα, της μηχανή να οδηγήσει σε σύγκρουση με οδυνηρά αποτελέσματα φυσικά για τον μηχανόβιο!
Με δυο λόγια, πολλοί οδηγοί αυτοκινήτων δεν γνωρίζουν ότι αν το αυτοκίνητο μπορεί να πάρει μια στροφή με 80 ή μηχανή θα την πάρει με 60 ή και λιγότερο, όπως επίσης αγνοούν την ολισθηρότητα του οδοστρώματος ειδικά τις βροχερές μέρες!
Είναι μία κατάσταση δύσκολη για κάθε μηχανόβιο, αφού ουσιαστικά αδυνατεί να αντιδράσει.
Η μοναδική ίσως αντίδραση θα είναι να κινείσαι στη μέση της λωρίδας σου, όπως ορίζει ο ΚΟΚ και να παίρνεις τις στροφές με προσοχή και με τη ταχύτητα που μπορείς, χωρίς να δίνεις σημασία στον οδηγό του αυτοκινήτου που σου κολλάει και νομίζει ότι οδηγά μονοθέσιο της F1! Έτσι τουλάχιστον –ειδικά στις εξόδους των αυτοκινητοδρόμων- δεν θα του δώσεις τη δυνατότητα να σε προσπεράσει από αριστερά και να σε στριμώξει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ σχολιάζεις εσύ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...