Τι ανακοίνωσε ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ
Μπορεί στο Facebook κάποιοι να κοιτάνε κάθε τρεις και
λίγο αν κάποιος τους έκανε like, οσονούπω, όμως, έρχεται και το…
dislike, όπως ανακοίνωσε ο ιδρυτής της δημοφιλούς ιστοσελίδας, Μαρκ
Ζούκερμπεργκ!
Σε συνεδρία Q&A, στα κεντρικά γραφεία του Facebook στην Καλιφόρνια, o κ. Ζούκερμπεργκ είπε ότι το δίκτυο βρίσκεται πολύ κοντά στο να αρχίσουν οι δοκιμές από χρήστες, οι οποίοι ζητούν από το 2009 (οπότε πρωτοεμφανίστηκε το like) τη δυνατότητα να «καταψηφίζουν» τα posts άλλων χρηστών.
Κατά τον ίδιο, το «dislike» θα καθιερωθεί μόνο αφότου δοκιμαστεί εκτενώς και δεν θα είναι μέσο αποδοκιμασίας των αναρτήσεων, αλλά περισσότερο ένας τρόπος για να δείξει κάποιος τη θλίψη του, όπως για παράδειγμα στην περίπτωση ενός θανάτου ή μιας απόλυσης.
Πάντως, οι χρήστες του Facebook έχουν ήδη αρχίσει να «γλεντάνε» με αστείες αναρτήσεις τον επικείμενο ερχομό του «dislike», ενώ αναλυτές επισημαίνουν πως είναι αμφίβολο το κατά πόσον η διαδικτυακή κοινότητα δεν θα το χρησιμοποιήσει για πάσης φύσης αρνητικά συναισθήματα, αντικρούοντας τον ισχυρισμό του Ζούκερμπεργκ. Παράλληλα, επιφυλάξεις εκφράζουν και αρκετοί διαφημιστές και διαφημιζόμενοι, που κάθε άλλο παρά dislikes θα ήθελαν στις αναρτήσεις τους…
Σε συνεδρία Q&A, στα κεντρικά γραφεία του Facebook στην Καλιφόρνια, o κ. Ζούκερμπεργκ είπε ότι το δίκτυο βρίσκεται πολύ κοντά στο να αρχίσουν οι δοκιμές από χρήστες, οι οποίοι ζητούν από το 2009 (οπότε πρωτοεμφανίστηκε το like) τη δυνατότητα να «καταψηφίζουν» τα posts άλλων χρηστών.
Κατά τον ίδιο, το «dislike» θα καθιερωθεί μόνο αφότου δοκιμαστεί εκτενώς και δεν θα είναι μέσο αποδοκιμασίας των αναρτήσεων, αλλά περισσότερο ένας τρόπος για να δείξει κάποιος τη θλίψη του, όπως για παράδειγμα στην περίπτωση ενός θανάτου ή μιας απόλυσης.
Πάντως, οι χρήστες του Facebook έχουν ήδη αρχίσει να «γλεντάνε» με αστείες αναρτήσεις τον επικείμενο ερχομό του «dislike», ενώ αναλυτές επισημαίνουν πως είναι αμφίβολο το κατά πόσον η διαδικτυακή κοινότητα δεν θα το χρησιμοποιήσει για πάσης φύσης αρνητικά συναισθήματα, αντικρούοντας τον ισχυρισμό του Ζούκερμπεργκ. Παράλληλα, επιφυλάξεις εκφράζουν και αρκετοί διαφημιστές και διαφημιζόμενοι, που κάθε άλλο παρά dislikes θα ήθελαν στις αναρτήσεις τους…
star.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εδώ σχολιάζεις εσύ!