______

Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

Ηρέμησε λίγο! Ποιος Έλληνας παρουσιαστής μίλησε για τα… ΑΠΕΙΡΑ one night stands που έχει κάνει; (PHOTO)

Είναι νέος, είναι σίγουρα ωραίος και είναι ελεύθερος. Θα τον βλέπουμε καθημερινά μέσα από την εκπομπή Ελένη, ενώ πρωταγωνιστεί και σε διάφορες αφίσες καταλόγων ρούχων στο δρόμο.
Ο Δημήτρης Αλεξάνδρου είναι ένας από τους ωραιότερους άντρες στην ελληνική τηλεόραση αυτή την περίοδο, και εκτός από όλα τα προαναφερθέντα χαρίσματα, έχει άλλο ένα. Είναι ειλικρινής και σίγουρα αυθόρμητος.
Όταν σε πρόσφατη συνέντευξή του ρωτήθηκε για τα one night stands, απάντησε:
«Άπειρα… πάρε μολύβι και χαρτί και γράφε. Είμαι σεξουαλικός άνθρωπος, έχω έντονη σεξουαλική ζωή… Και σου λέω, πως αν μου μπει κάτι στο μυαλό δεν βγαίνει. (…) Είμαι ειλικρινής, κακό είναι; Το καλοκαίρι, για παράδειγμα, ήμουν πεταλούδα. Τι έπρεπε δηλαδή, να γίνω σφίγγα; Ήμουν μόνος μου, δεν είχα υποχρεώσεις…».
Dimitris-Alexandrou-People45-1
Youweekly

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ σχολιάζεις εσύ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...