______

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Πάμελα Άντερσον: "Έπεσα θύμα ομαδικού βιασμού στα 12"

Συγκλονίζουν οι αποκαλύψεις που έκανε η Πάμελα Άντερσον στην  παρουσίαση του Ιδρύματος Πάμελα Άντερσον, «The Anderson Pamela Foundation», στο πλαίσιο του 67ου Φεστιβάλ των Καννών. Στόχος του ιδρύματος η καταπολέμηση της κακοποίησης των γυναικών. 

''Δεν είχα εύκολα παιδικά χρόνια. Παρά το γεγονός πως οι γονείς μου με αγαπούσαν πολύ και προστάτευαν, κακοποιήθηκα σεξουλικά στα έξι μου χρόνια από τη νταντά μου. Όταν ήμουν 12 ετών πήγα στο σπίτι ενός φίλου και ο μεγαλύτερος αδελφός του, αποφάσισε να μου δείξει πώς παίζεται το τάβλι. Αργότερα, άρχισε να μου κάνει μασάζ στην πλάτη, και έπειτα με βίασε παρά φύσιν''. Ο εφιάλτης της όμως, δεν σταμάτησε εκεί… Λίγα χρόνια μετά, στην εφηβεία της, τη βίασε ο σύντροφός της μαζί με έξι φίλους του. «Το τότε αγόρι μου αποφάσισε ότι θα είχε πλάκα να με βίαζε με έξι φίλους του», είπε, σοκάροντας τις Κάννες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ σχολιάζεις εσύ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...