______

Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

ΔΕΙΤΕ πως έγινε γνωστή ηθοποιός: Εχει πάρει 10 ΚΙΛΑ και είναι ΑΓΝΩΡΙΣΤΗ

Αγνώριστη έχει γίνει η Ελευθερία Ρήγου… Η ηθοποιός η οποία έγινε γνωστή από τις τηλεοπτικές σειρές στις οποίες συμμετείχε, όπως εξομολογείται, έχει πάρει δέκα κιλά και η αλήθεια είναι ότι δεν θυμίζει σε τίποτα τον παλιό της εαυτό.
Μάλιστα, τα παραπανίσια κιλά της έχουν δημιουργήσει πρόβλημα και στη δουλειά της, αφού όπως λέει χαρακτηριστικά «μου τη λένε στο θέατρο επειδή έχω παχύνει.»

«Εντάξει θα αδυνατίσω. Πάντα ένας ηθοποιός είναι ανασφαλής με την εικόνα του, κι εγώ έχω διάφορες ανασφάλειες, αλλά έχω μάθει να τα περνάω μέσα από άλλα δεδομένα, που πλέον δε με ενοχλεί τόσο πολύ, λέω: “Αυτή είμαι, σε όποιον αρέσει”» συμπληρώνει.
Στη συνέντευξή της η ηθοποιός που παίζει στην παράσταση "Καβάφης επέστρεφε" μίλησε επίσης για τη αποχή της από τα τηλεοπτικά πράγματα.
«Έκλεισα κάπου τα ρολά, αποστασιοποιήθηκα. Σταμάτησαν να χτυπάνε τα τηλέφωνα» λέει και προσθέτει: «Πηγαίνω σε όλους τους συναδέλφους, τους λέω: “Να με έχετε υπόψη σας”. Ξέρω πολύ κόσμο από το κύκλωμα και πλέον δεν χάνω επαφή, όπως έχασα αυτά τα 3 τελευταία χρόνια. Η πορεία μου τόσα χρόνια ήταν συνεχής, δεν είχα αποχή. Έγινε κάτι προσωπικό. Είχα μια προσωπική ατυχία. Αυτό ήταν η αιτία που με κράτησε πίσω. Τώρα είμαι μια χαρά και πιστεύω ότι με αυτή τη δουλειά θα έρθουν κι άλλες. Μόλις ανοίγει ένα παράθυρο, ανοίγουν κι άλλα, κι άλλες πόρτες»
Πηγή: Λοιπόν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ σχολιάζεις εσύ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...