Η ΝΥΜΦΟΜΑΝΙΑ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ
Η σεξουαλική ελευθερία μιας γυναίκας και η φυσική πολυγαμικότητα της αποκτά πρόσημο με
ψυχιατρικές προεκτάσεις.
ΜΑΝΙΑ είναι όρος που συμβολίζει ασθένεια πχ ΜΑΝΙΟΚΑΤΑΘΛΙΨΗ, Μανία Μαινάδες
τέρατα ιστορικά εκδικητικά, το πρόθεμα της μανίας για την ΝΥΜΦΗ, δηλαδή τη γυναίκα παρθένα το ξωτικό του δάσους τη μούσα, την ακυρώνει την σταυρώνει και την αφήνει στο έλεος του πλήθους για λιθοβολισμό.
Οι Νύμφες είναι ξωτικά αερικά και θεότητες που τιμωρούν τους άνδρες που θα τολμήσουν να κρυφοκοιτάξουν γιατί θα μεταμορφωθούν σε μέδουσες και Νέμεσεις.
Οι Νύμφες στην Εκκλησία όπου ο ερωτισμός και ο οργασμός της γυναίκας θα θυσιαστεί στο όνομα του κοινωνικού συμβολαίου, όπου η γυναίκα θα ενταφιάσει τις ηδονές της με τις οδύνες του τοκετού για να γίνει κυρίως μάνα που θα υπηρετήσει τον απολυτό ντετερμινιστικό στόχο της ανθρώπινης αναπαραγωγής αλλά και τις ματαιοδοξίες των γονιών της.
Η γυναίκα Νύμφη ξωτικό είναι μια απειλή για την στιβαρή πανοπλία του αρσενικού, η γυναίκα νύμφη είναι υποκείμενο με επιθυμία και όχι αντικείμενο της επιθυμίας των ανδρών,
με αυτή την έννοια η υλοποίηση της σεξουαλικής φυσικής πολυγαμίας της θα την αφοπλίζει κάνοντας την θύμα της ιδεολογικής υπεροχής του ανδρικού πολιτισμού, που την ανδρική νυμφομανία πολυγαμία την ονομάζει απλά ικανότητα ανδρισμό και γοητεία.
Είναι νυμφομανής σημαίνει και επιλογή της γυναίκας για τον άνδρα εραστή δηλαδή μια ενεργητική στάση και όχι μια παθητική αναμονή του δυνατού επιβήτορα που θα την υποτάξει.
Η νυμφομανία στο μυαλό του άνδρα αντιπροσωπεύει ένα τέρας που θα καταπιεί τους λιγοστούς οργασμούς του για να προχωρήσει στον επόμενο .
Η νυμφομανής απειλεί με τη φυσική υπεροχή των πολλαπλών αληθινών αλλά και ψεύτικων οργασμών της, το βασίλειο της ανδρικής πολυγαμίας και της αρρενωπότητας.
Της αρρενωπότητας που θεοποιήθηκε στις εξελιγμένες μηχανικά κοινωνίες με τραγικά πολλές φορές αποτελέσματα για να μην ξεχνάμε το ολοκαύτωμα και τις θεωρίες της φυλετικής ανωτερότητας, που τελευταία στη χώρα μας βρίσκει ευήκοα ώτα σε πολλούς θαυμαστές των μαρμάρων και των βαρβάρων του ευκλεούς παρελθόντος.
Ο νυμφομανής άνδρας καβάλα στο άλογο με τα θηλυκά θύματα του σφαγμένα στο πεζοδρόμιο της ματαιοδοξίας και της κενότητας, εξακολουθεί να θεωρείται υγιής ίσως και γοητευτικός ενώ αντίθετα η γυναίκα νυμφομανής είναι άρρωστη και μανιακή.
Η γυναίκα Νύμφη αρχέτυπο της σεξουαλικής υπεροχής δεν απειλεί μόνο την ανδρική ταυτότητα αλλά και την Αγία Οικογένεια που για να ζήσει πρέπει να σβήσει τον πόθο της για ζωή και έρωτα με άλλα πιο σημαντικά που συνήθως όσο πιο ανερωτικά θα είναι τόσο πιο ενάρετα θα γίνονται, άρα και πιο ακίνδυνα για τις φοβισμένες ψυχές και τα άδεια κρανία.
Οι Κλυταιμνήστρες είχαν δίκαιο αντί να κοιτά του οίκου του ο Αγαμέμνων ήθελε τις κορασίδες της Τροίας και τις γκόμενες του Αχιλλέα για αυτό και τιμωρήθηκε με τον πιο άγριο τρόπο με σφαγή και αιμομικτικό κεράτωμα.
Η Νυμφομανία βιολογικά επιστημονικά και ψυχιατρικά δεν έχει τεκμηριωθεί ποτέ και ζει στα όρια της γκρίζας διάγνωσης ανάμεσα στο μύθο, την ποίηση και τις ψυχολογικές θεωρίες, που περιγράφουν το σύμπτωμα της έντονης επιθυμίας ή το ανικανοποίητο του οργασμού σαν νόσο.
Καταρχήν να υπενθυμίσουμε ότι ο Φρόυντ δεν είδε την γυναικεία επιθυμία για τον άνδρα πατέρα ως πραγματικό γεγονός, αλλά ως μια ερμηνεία που άλλαξε τη ζωή τη επιστήμη και την θρησκεία μιας ολόκληρης εποχής.
Ο Φρόυντ δεν είδε πίσω από το σεξ την σεξουαλική πράξη αλλά τον πόθο και τον φόβο του ανθρώπου για την αλήθεια.
Δεν είδε επίσης τις παράλογες εικόνες σαν σκουπίδια του μυαλού αλλά σαν ερμηνείες της χαοτικής και αόρατης φύσης του ανθρώπου, αυτό το υπέροχο σκοτάδι που το ονόμασε και ασυνείδητο δηλαδή μη ορατό.
Υποψιάζομαι πως ο ιδιοφυής Τρίερ που δεν κάνει ταινίες αναψυχής, αλλά για να διώξει τα σκοτάδια της άγνοιας γύρω μας, αυτό θέλει να δείξει πως εν αρχή είναι η γυνή και ο απόλυτος πόθος για ζωή, που στη μάχη των φύλων ο άνδρας θα είναι το θύμα ενώ θα παρουσιάζεται ως θύτης, στη θεατρική σκηνή του κόσμου τούτου που έχει ακόμα βήματα πολλά να κάνει για να περάσει από την τυφλότητα των παθών στην όραση της γνώσης.
Χειρουργός Ουρολόγος- Ανδρολόγος, Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
http://neakalamantata.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εδώ σχολιάζεις εσύ!