Το Range Rover Sport υπόσχεται στους ανταγωνιστές να φάνε τη σκόνη του…
Το Range Rover Sport έχει χαρακτηριστεί από πολλούς ως «εκτός δρόμου supercar» και όχι άδικα. Βλέπε, οι επιδόσεις του τόσο στην άσφαλτο όσο και όταν αυτή τελειώνει είναι εκ των κορυφαίων.
Φυσικά το Range Rover Sport 2014 δεν είναι εξαίρεση, τουλάχιστον σύμφωνα με τα όσα ισχυρίζονται οι ιθύνοντες της μάρκας. Καθώς, όπως λένε είναι το ταχύτερο και ικανότερο εκτός δρόμου αυτοκίνητο που δημιούργησαν ποτέ.
Εμφανισιακά το Range Rover Sport 2014 δανείζεται αρκετά στοιχεία από το μεγαλύτερό του Evoque, ειδικά στο εμπρός μέρος. Το μήκος του αμαξώματός του είναι αυξημένο κατά 62mm, ενώ μακρύτερο είναι και το μήκος του κατά 178mm, πάντα σε σχέση με το μοντέλο που θα αντικαταστήσει. Αύξηση που χαρίζει ελαφρώς μεγαλύτερο χώρο για τους επιβάτες στις δύο πίσω σειρές (είναι 5+2 θέσεων το εσωτερικό του).
Το Range Rover Sport 2014 θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες (και οι δύο με Stop/Start), κατά το λανσάρισμά του. Ο ένας είναι πετρελαίου 3.0 V6 με 290ps και ο άλλος 5.0 V8 με 505ps. Αργότερα η γκάμα θα εμπλουτιστεί από έναν V6 πετρελαίου με 255ps έναν 4.4 V8 βενζίνης με 335ps αλλά και τον βασικό 2.0 με υπερτροφοδότηση με ιπποδύναμη κοντά στους 240ps.
Στον τομέα της μετάδοσης, το Range Rover Sport 2014 θα έχει μόνιμη τετρακίνηση, ενώ το κιβώτιό του είναι 8τάχυτο αυτόματο της ZF. Επίσης μπορεί να εφοδιαστεί και με «αργό» για αυτούς που θέλουν τις απόλυτες εκτός δρόμου ικανότητες.
Η αερανάρτηση του Range Rover Sport 2014 προέρχεται από το απλό Range Rover και έχει δεχθεί αλλαγές προκειμένου να κάνει το πλαίσιο ακόμη πιο άμεσο στις αντιδράσεις του.
Στο εσωτερικό του Range Rover Sport 2014 δεν υπάρχουν ιδιαίτερες αλλαγές, σε σχέση πάντα με το απλό Range Rover. Ουσιαστικά το μόνο που αλλάζει είναι η θέση οδήγησης η οποία είναι χαμηλότερη κατά 20mm.
Στη χώρα μας θα είναι διαθέσιμο μόνο κατόπιν παραγγελίας, τουλάχιστον μέχρι να δούμε το 2λιτρο (υπολογίστε σε περίπου ένα χρόνο από τώρα).
PeriTroxon.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εδώ σχολιάζεις εσύ!