______

Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Πρόγραμμα σπουδών στο ψηφιακό μάρκετινγκ από την ΕΕΔΕ, έναρξη δεύτερου κύκλου 26/4/2013



digitalmarketing.jpg




Εξερευνώντας  τις ψηφιακές δυνατότητες της επιχειρηματικής δραστηριότητας:  Σεμιναριακό πρόγραμμα σπουδών  από την ΕΕΔΕ, σε συνεργασία με το CIM - Chartered Institute of Marketing και το CAM - Communication Advertising & Marketing Education Foundation. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τρεις ενότητες: Digital Marketing Essentials, Digital Marketing Planning και Marketing and Consumer Behaviour.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει εξελιχθεί από ένα περιφερειακό στοιχείο του επιχειρησιακού μάρκετινγκ σε ένα εργαλείο στην καρδιά της επικοινωνίας προς τον πελάτη, στο πλαίσιο ενός ολοένα πιο πολύπλοκου επικοινωνιακού περιβάλλοντος.
Ο ενδιαφερόμενος θα έχει την ευκαιρία να αποκτήσει  δεξιότητες και γνώσεις που θα τον βοηθήσουν να κατανοήσει τις δομικές αρχές σχεδιασμού μίας  ηλεκτρονικής επιχείρησης, καθώς και τους βασικούς παράγοντες στην εφαρμογή, τη μέτρηση και την αξιολόγηση  επιτυχημένων διαφημιστικών εκστρατειών. Το πιστοποιημένο  πρόγραμμα περιλαμβάνει τομείς όπως: Search Engine Optimisation (SEO), Pay Per Click, είδη ηλεκτρονικής διαφήμισης, email marketing, ηλεκτρονικές δημόσιες σχέσεις, κοινωνικά δίκτυα κ.ά. Εστιάζει, επίσης, στην ψηφιακή μετρική, στη νομοθεσία, στους κανονισμούς και στους κώδικες πρακτικής στο διαδίκτυο.



Έναρξη μαθημάτων δεύτερου κύκλου: 26/4 2013


Γενικές Πληροφορίες:
http://www.eede.gr/pdf/digital_gi.pdf






Ιωαννίδης  Αχιλλέας  -  Αρθρογράφος  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ σχολιάζεις εσύ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...