______

Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

ΔΕΙΤΕ: γυμνός στο Ίντερνετ ο νικητής ελληνικού talent show!

Κατηγορεί πρώην σχέση του για την διαρροή

Χαμός επικρατεί τις τελευταίες ώρες στο Ίντερνετ, καθώς διέρρευσαν γυμνές φωτογραφίες του Σταύρου Κωνσταντίνου, του νικητή του talent show «Super Idol», που προβλήθηκε το 2004 από το Mega και από το οποίο γνωρίσαμε, μεταξύ άλλων, την Τάμτα και τον Νίκο Γκάνο!
  Στις «καυτές» πόζες ο τραγουδιστής απεικονίζεται στον καναπέ μόνο με το εσώρουχό του, καθώς και εντελώς γυμνός στο μπάνιο και άλλα μέρη του σπιτιού. Οι φωτογραφίες είδαν το φως της δημοσιότητας μέσω Facebook και στη συνέχεια σβήστηκαν, ωστόσο, κάποιοι πρόλαβαν να τις «κατεβάσουν» και, πλέον, κάνουν τον γύρο του Ίντερνετ.
 Σύμφωνα με όσα είπε ο Σταύρος σε εκπομπή της κυπριακής τηλεόρασης, η διαρροή έγινε από κοπέλα με την οποία είχε εφήμερη σχέση το Καλοκαίρι που μας πέρασε, η οποία θέλησε, για προσωπικούς της λόγους, να τον εκδικηθεί με αυτό τον τρόπο.
 «Είμαι εξοργισμένος με αυτό που μου συμβαίνει! Δεν έχω δώσει ποτέ το δικαίωμα να βγουν τέτοιες δικές μου φωτογραφίες προς τα έξω. Θεωρώ πως είναι άδικο αυτό που συνέβη. Δεν έχω κάνει ποτέ σε κάποια σχέση μου οτιδήποτε κακό... Νιώθω ένα μίσος προς αυτό το άτομο», είπε, μεταξύ άλλων, ο τραγουδιστής, προσθέτοντας ότι θα κινηθεί δικαστικά εναντίον της κοπέλας.





star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ σχολιάζεις εσύ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...